Ahhoz, hogy egyáltalán el tudj indítani egy hirdetést a Facebookon, jó pár dolognak kell megfelelned. Ott van a hirdetési szabályzat, össze kell tudnod kapcsolni egy fizetési móddal (idén ez is sokaknak gondot okoz), és nem árt tudnod, mégis hova kattints, hogy el tudj indítani egy hirdetést. De van egy ok, ami miatt már esélyed sincs elindítani egy hirdetést, és lehet, nem is gondolsz rá.

Ez főleg azokat érinti, akik ritkábban hirdetnek. A többség már rendben van ezen a területen, de még mindig érkezik hozzám olyan segítségkérés, amire ez a dolog ad megoldást. De miről is van szó?

A nagy Facebook mumus

Egyre gyakoribb hír volt mostanság, hogy valakinek feltörték a Facebook fiókját, adathalászokkal találkozott. Lehet, te is aggódsz emiatt, pedig vannak olyan biztonsági lépések, amiket bármikor megtehetsz. De hogyan jön ez a Facebook hirdetésekhez?

A válasz egyszerű. A Facebook kötelezővé tette, hogy be kell állítanod a kétfaktoros hitelesítést a profilodon ahhoz, hogy hirdetni tudj.

Ha belegondolsz, ez egy logikus lépés. Nem jelent 100%-os biztonságot, de mindenképpen nagyobb védelmet nyújt, mintha semmit nem tennél.

Milyen korlátozásokat vezetett be a Facebook?

Ha nem állítod be a kétfaktoros hitelesítést:

  • nem használhatsz és kezelhetsz hirdetési fiókokat,
  • nem hozhatsz létre hirdetéseket,
  • nem kezelhetsz hirdetési objektumokat,
  • nem kezelheted az embereket a Vállalkozáskezelőben.

Tehát, ha nem tudsz hirdetni, és nem az az oka, hogy letiltották a hirdetési fiókod vagy nem rendezted az adósságod, nézd meg, hogy beállítottad-e korábban a kétfaktoros hitelesítést. Ha nem tudod, ezt hogyan kell, akkor haladj lépésről lépésre a kétfaktoros hitelesítés beállításáról írt cikkem szerint!