Google kérdőív készítés a gyakorlatban

Online videótanfolyam

Rád is igaz ebből akár csak egy is?

  • Valahogy nem értesz a célpiacod nyelvén.
  • Még sosem végeztél piackutatást.
  • Eleged van abból, hogy csak folyik ki a pénz a kezeid közül.
  • Több bevételre van szükséged.
  • Szeretnéd megismerni a célpiacod.
  • Tudod, hogy fontos a piackutatás, csak azt nem, miért.
  • Valahogy sosem sikerül jól megfogalmaznod a kérdéseket és a válaszlehetőségeket.
  • Végzel piackutatást, de valahogy nem az igaziak az eredmények.
  • Szeretnéd tudni, hogy egy piackutatás eredményeit milyen trükkökre lehet felhasználni.
  • Jó lenne már, ha nem kellene egyfolytában a konkurenciával harcolnod.
  • Azt sem tudod, hogyan kezdj bele egy piackutatásba.

Ha egy pont is igaz Rád a fentiek közül, van megoldás a problémádra! Olvass tovább!

A Google kérdőív készítés a gyakorlatban online videótanfolyam segítségével megérted, hogyan készíts pillanatok alatt profi kérdőívet, azt hogyan elemezd ki, és hogyan lehet több bevételed az eredmények felhasználásával.

Mire jó a Google kérdőív készítés?

Nem elég, hogy erős a konkurenciaharc, még a piac is folyamatosan változik. Ha nem tudod, mit vár el tőled a célpiacod, mire van szüksége, melyek azok a kifejezések, amelyekkel százszor könnyebben eladsz bármit, soha nem leszel olyan sikeres, mint lehetnél. Igen, ez a bevételeden is látszódik.

Ismerd meg, hogy kiknek adsz el! Ők hogyan fogalmaznak? Nem is gondolnád, ez mennyire fontos!

Egy jól végzett piackutatás az alapja a vállalkozásod sikeres működésének. Természetesen az is fontos, milyen terméket vagy szolgáltatást akarsz eladni. De mit tudsz kezdeni az évezred ajánlatával, ha nem jól fogalmazod meg, és nem tudod felkelteni az emberek érdeklődését?

Mit tanulsz meg a

Google kérdőív készítés a gyakorlatban online videótanfolyamon?

A Google kérdőív készítés a gyakorlatban online videótanfolyam egy több, mint 30 videóból álló tudásanyag, amelyben a nulláról a profi szintig, lépésről lépésre, érthetően, idegen szakszavak nélkül magyarázom el neked az online kérdőíves piackutatás alapjait, a kérdőívszerkesztés trükkjeit és tippeket is adok a hatékony elemzéshez.

Ismerni fogod a leggyakoribb hibákat és azt is tudni fogod, hogyan küszöböld ki azokat. Rengeteg ötletet adok arra is, hogyan használd fel az eredményeket.

A piackutatás alapjai

Megérted, miért fontos a Google kérdőív készítés, és megismered a piackutatás legnagyobb trükkjét is. Választ kapsz számos olyan kérdésre, ahol az emberek már a piackutatás tervezésekor elakadnak. Például azt is elmagyarázom, hibát követnek-e el azok, akik bármit is ígérnek a kitöltésért cserébe? Lehet, hogy meg fogsz lepődni a válaszon.

 A Google kérdőívkészítés legnagyobb buktatói

Egy kérdőívet nagyon könnyű elrontani, ha nem tudod, milyen dolgokra figyelj oda. Tudni fogod, milyen hosszú legyen a kérdőíved. Megismered, mi az a kérdés, amit SOHA ne tegyél fel! Mit kérdezz meg mindenképpen?

4 tipikus hiba a kérdésekben

Van 4 olyan hiba, amelyet a piackutatók nagyon gyakran elkövetnek a Google kérdőív készítés során. Ezeket átvesszük tételesen, és így biztos lehetsz benne, hogy téged nem fenyeget többé ez a veszély.

A kérdőívek 4 legfontosabb része

Megtanulod tudatosan megtervezni és felépíteni a kérdőívet. Ez az Google kérdőív készítés alapja. Ha ezt megérted, akkor még csiszolunk néhány dolgon, és már nem lehet semmi gondod a kérdőív szerkesztésével.

A Google kérdőív készítés során alkalmazott válaszok típusai

A rossz kérdés legalább akkora probléma, mint a rossz választípus. Te is jártál már úgy, hogy válaszolni szerettél volna egy kérdésre, ahol több válaszlehetőségből nem csak egy volt rád igaz, de te csak egyet jelölhettél? Egy ilyen hibánál már elcsúszik az egész, és nem kapod meg azt az eredményt, ami valóban hasznos a számodra.

5 tipikus hiba a válaszlehetőségeknél

Ez az 5 hiba olyan, hogy ha bármelyiket elköveted, akkor garantálom neked, hogy a kérdőíved rengeteg kritikát fog kapni, és nem éred el azt a célt sem, amit szeretnél. Meg fogod érteni a Google kérdőív készítés mechanikáját, és innentől kezdve nem lehet semmi problémád vele.

A Google kérdőív készítés a gyakorlati bemutatója

Lépésről lépésre bemutatom egy konkrét kérdőív készítés folyamatát. Teljesen a nulláról fogok indulni. Minden egyes döntésem, mozdulatom elmagyarázom, így tudni fogod, mit és miért csinálok. Mindent beállítok a kérdőíven, és azt is megmutatom, hogyan küldd ki.

15+1 tipp, hogy több választ kapj a kérdőívedre

Nem elég a kérdőívet elkészíteni, el is kell érni, hogy megválaszolják. 15+1 tippet adok neked erre, egy kis marketing morzsával fűszerezve.

A Google kérdőív készítés utolsó lépése: a válaszok elemzése

Miután beérkeztek a válaszok, azokat ki is kell elemezni. De nem mindegy, hogyan! Az sem mindegy, milyen típusú kérdésről van szó. Megmutatok neked minden fortélyt, amivel hatékonyabbá és gyorsabbá teheted az elemzést.

Hogyan értelmezd a Google kérdőívre adott válaszokat?

Tippek az eredmények felhasználására

Most jön a lényeg, amiért eddig dolgoztál! Végre a kezedben (a gépeden) vannak az eredmények, de mit kezdj velük? Megmutatom neked konkrét példákkal, hol, milyen területen és hogyan tudod felhasználni az eredményeket! Rengeteg kis apró marketing és értékesítési trükköt fogsz megismerni, hiszen a cél a több bevétel.

Ki vagyok én?

Mészáros Andrea vagyok, online marketing szakértő és tanácsadó.

Az elmúlt években széles körű tapasztalatra tettem szert az online marketing, a keresőoptimalizálás és a weboldalkészítés területén.

Tudatosan alulról építkeztem, megjártam az ún. szamárlétrát azért, hogy segíthessem a magyar vállalkozókat.

Feltűnt, hogy a magyar mikro-, kis- és középvállalkozók rendre megküzdenek azzal, hogy vagy nincs pénzük marketingesre, vagy ha van, akkor nehezen találnak szakértő, eredményorientált személyt.

 Ezenkívül nagyon kevés az olyan marketinges, aki teljes körű szolgáltatást tud nyújtani úgy, hogy valóban ért is ahhoz, amit csinál.

Tudom, hogy nincs időd mindenre. Nem is kell, hogy legyen. Nem azért lettél vállalkozó, hogy egész nap robotolj.

De a célpiacod ismerned kell, különben elveszel a konkurencia mellett! Ebben segít a Google kérdőíves piackutatás.

Mit mondanak mások rólam?

Andi munkája olyan precíz és alapos, hogy nem találni nála jobb szakembert.
Hatalmas tapasztalattal rendelkezik az online marketing minden területén. Bármikor fordulok hozzá tanácsért, mindig nagyon segítőkész, jó ötleteket ad…

K-H. L.

Andrea remek szakember, megbízható, pontos, figyelmes.  (…)
Kiválóan menedzseli a folyamatokat. Nyugodtan fordulj hozzá, ha online dolgaidat rendbe kell szedni.

L. É.

Mennyibe kerül a Google kérdőív készítés online videótanfolyam?

Pontosan tudom, milyen hasznos számodra a Google kérdőív készítés online videótanfolyam. Éppen ezért elkérhetnék érte 50 000, 40 000 vagy 30 000 Ft-ot, de nem teszem. Még 20 000 Ft-ot sem kérek érte.

A Google kérdőív készítés online videótanfolyam ára mindössze 14 990 Ft (alanyi adómentes).

Fontos! Az első videók 2020. november 1-jén kerülnek fel az online felületre.

30 napos, 100%-os pénzvisszafizetési garancia

Én nem árulok zsákbamacskát. Ebbe az online videótanfolyamba is beletettem minden tudásom. Tudom, hogy nem mondok vagy írok le olyat, ami számodra ne lenne hasznos.

Éppen ezért 30 napos, 100%-os elégedettségi garanciát vállalok rá!

Ha esetleg nem tetszik, 30 napon belül küldj egy e-mailt, és én kérdés nélkül visszautalom neked a teljes árát. Igen, jól olvasod, meg sem kell indokolnod.

Hogyan juthatsz hozzá az online videótanfolyamhoz?

  • Kattints a „MEGRENDELEM MOST!” gombra!
  • Bankkártyás fizetés esetén fizesd ki a tanfolyam díját!
  • Ha az átutalást választottad, akkor kapsz tőlem egy e-mailt, amely díjbekérőként is szolgál. Utald át a tanfolyam díját az e-mailben szereplő számlaszámra!
  • Ha még nem regisztráltalak korábban, közben a belépési adatokat is megküldöm. Ilyenkor a képzéshez még nem férsz hozzá.
  • Amint beérkezett a számlámra a pénz, aktiválom a hozzáférésed a képzéshez.
  • A tanfolyam első videói 2020. november 1-jén kerülnek fel az online felületre. Ezt követően minden héten folyamatosan töltöm fel az új videókat.
  • Minden videót bármikor és bármennyiszer megnézhetsz. Örök hozzáférést kapsz, így akár évek múlva is visszanézheted őket.